Арилжааны банкны үйлчилгээг хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжинд үндэслэн сайжруулах арга зам
Хүмүүнлэгийн Ухааны Их Сургууль

Арилжааны банкны үйлчилгээг хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжинд үндэслэн сайжруулах арга зам

Гишүүнчлэл

Бүтээлийн тайлбар

Судалгааны ажлын зорилго нь Капитал банкны үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга замыг тодорхойлоход оршино. Зорилт:

  • Үйлчилгээний маркетингийн онол арга зүйг судлах
  • Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгааны онол арга зүйг судлах
  • Капитал банкны гадаад, дотоод орчны судалгааг хийх
  • Капитал банкны үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгааг хийх
  • Капитал банкны үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх арга

Контентын хэсгээс

Санал болгох контентууд

Халдварт Өвчин Судлалын Монголын Сэтгүүл 2018 №6 (83)

Халдварт Өвчин Судлалын Монголын Сэтгүүл 2018 №6 (83)

Гишүүнчлэл
Гэрээслэлээр өв залгамжлал, түүний эрх зүйн зохицуулалтын зарим асуудал

Гэрээслэлээр өв залгамжлал, түүний эрх зүйн зохицуулалтын зарим асуудал

Гишүүнчлэл
Ардчилсан засаглал судалгаа-2014, 2015

Ардчилсан засаглал судалгаа-2014, 2015

Үнэгүй
Банкны системийн зээлийн эрсдэлд нөлөөлөгч макро хүчин зүйлсийн шинжилгээ, салбарын зээлийн эрсдэлийн үнэлгээ

Банкны системийн зээлийн эрсдэлд нөлөөлөгч макро хүчин зүйлсийн шинжилгээ, салбарын зээлийн эрсдэлийн үнэлгээ

Гишүүнчлэл
Монгол Алтайн Чулуун Шастир

Монгол Алтайн Чулуун Шастир

15,000 ₮
Provincial competitiveness report 2014

Provincial competitiveness report 2014

Гишүүнчлэл
Чингис хаан судлалын асуудал

Чингис хаан судлалын асуудал

Гишүүнчлэл
Хүүхэд хөгжил судалгаа - 2016, Хөвсгөл аймаг

Хүүхэд хөгжил судалгаа - 2016, Хөвсгөл аймаг

Үнэгүй

Контентын үнэлгээ

Одоогоор үнэлгээ өгөөгүй байна.

Үнэлгээ өгөх

Нэвтэрсэн хэрэглэгч үнэлгээ өгөх боломжтой!