Үндэсний цахим сан

Бидний тухайАшиглах зааварХамтран ажиллах
АПУ ХК-ний шинэ бүтээгдэхүүний төлөвлөлт, маркетингийн стратегийг боловсронгуй болгох арга зам

Д.Доржхорлоо

АПУ ХК-ний шинэ бүтээгдэхүүний төлөвлөлт, маркетингийн стратегийг боловсронгуй болгох арга зам

Гишүүнчлэл

?

Шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээний санааг олох, түүнийгээ бий болгохоос эхлээд зах зээлд байршуулах, хэрэглэгчид худалдан авах, худалдан авсаны дараах сэтгэл ханамж, дахин худалдан авах сэдлийг төрүүлэх гэх мэт бүхий л үе шат, дамжлагуудыг онолын хувьд судлан үүнийгээ практик дээр хэрхэн ашиглах талаар судлахыг хичээсэн болно.

# бүтээгдэхүүн # төлөвлөлт # маркетинг# стратеги