Эрдмийн ажил
/
Худалдаа, удирдлага, аялал жуулчлал, үйлчилгээ
/
Маркетинг
Э.Мөнхгэрэл
Хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэр гаргалтад нейромаркетингийг ашиглах боломж
Гишүүнчлэл
?
Цахим ном
2'000 ePoint
Loading...
Бүтээлийн тухай
Бүтээлийн хэсгээс
Үнэлгээ өгөх
Худалдан авах шийдвэр гаргалт дахь нейромаркетингийн үзүүлэх нөлөөг тодорхойлоход энэхүү судалгааны ажлын зорилго оршино.
Нэвтэрсэн хэрэглэгч үнэлгээ өгөх боломжтой!
# хэрэглэгч
# худалдан авалт
# шийдвэр гаргалт