Эрдмийн ажил
/
Худалдаа, удирдлага, аялал жуулчлал, үйлчилгээ
/
Маркетинг
Б.Даваахүү
Хүмүүнлэгийн ухааны их сургуулийн E-харилцаан дахь сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх
Гишүүнчлэл
?
Цахим ном
2'000 ePoint
Loading...
Бүтээлийн тухай
Бүтээлийн хэсгээс
Үнэлгээ өгөх
Хүмүүнлэгийн ухааны их сургуулийн цахим харилцаан дахь сэтгэл ханамжид нөлөөлөгч хүчин зүйлийг тодорхойлон багш, оюутнуудын сэтгэл ханамжийг сайжруулах зорилготой.
Нэвтэрсэн хэрэглэгч үнэлгээ өгөх боломжтой!
# сэтгэл ханамж
# цахим
# хүчин зүйл