Эрдмийн ажил
/
Худалдаа, удирдлага, аялал жуулчлал, үйлчилгээ
/
Маркетинг
Б.Төмөрцоож
Контентын хоногшилт ба зар сурталчилгааны үр өгөөжийг Зөв брэндийн хувьд тооцох нь
Гишүүнчлэл
?
Цахим ном
2'000 ePoint
Loading...
Бүтээлийн тухай
Бүтээлийн хэсгээс
Үнэлгээ өгөх
Энэхүү судалгааны ажлын зорилго нь Зөв брэндийн зар сурталчилгааны суваг тус бүрийн контентыг зардал үр ашгийн үүднээс шинжилгээ хийж сурталчилгааны ямар сувгаар хэрэглэгчдэд илүү хүрч байна түүний үр өгөөжийг судалж зар сурталчилгааны оновчтой сувгийг энэхүү брэндийн хувьд олж тогтооход оршино.
Нэвтэрсэн хэрэглэгч үнэлгээ өгөх боломжтой!
# контент
# зар сурталчилгаа
# брэнд