Эрдмийн ажил
/
Худалдаа, удирдлага, аялал жуулчлал, үйлчилгээ
/
Маркетинг
Д.Шүрэнчимэг
Монгол улсын аялал жуулчлалын салбарын маркетингийн стратегид хийсэн дүн шинжилгээ
Гишүүнчлэл
?
Цахим ном
2'000 ePoint
Loading...
Бүтээлийн тухай
Бүтээлийн хэсгээс
Үнэлгээ өгөх
Монгол Улсын аялал жуулчлалын салбарын өнөөгийн байдлыг тодорхойлж маркетингийн стратегид тулгамдаж буй асуудалд дүн шинжилгээ хийн санал дэвшүүлэхэд оршино .
Нэвтэрсэн хэрэглэгч үнэлгээ өгөх боломжтой!
# аялал жуулчлал
# маркетинг
# стратеги