Эрдмийн ажил
/
Худалдаа, удирдлага, аялал жуулчлал, үйлчилгээ
/
Маркетинг
Б.Даваадулам
Монголын арьсан эдлэлийн брэндийн маркетингийн стратегийг боловсронгуй болгох арга замууд
Гишүүнчлэл
?
Цахим ном
2'000 ePoint
Loading...
Бүтээлийн тухай
Бүтээлийн хэсгээс
Үнэлгээ өгөх
Монголын зах зээл дэх арьсан эдлэлийн “MR” брэндийн маркетингийн стратегийг боловсронгуй болгоход судалгааны ажлын зорилго оршино. Дээрх зорилгоо хэрэгжүүлэхийн тулд дараах зорилтуудыг дэвшүүлэн ажиллаа.
Нэвтэрсэн хэрэглэгч үнэлгээ өгөх боломжтой!
# арьсан эдлэл
# брэнд
# маркетинг
# стратеги