Эрдмийн ажил
/
Худалдаа, удирдлага, аялал жуулчлал, үйлчилгээ
/
Маркетинг
Б.Отгондарь
Үйлчилгээний байгууллагын хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх арга зам
Гишүүнчлэл
?
Цахим ном
2'000 ePoint
Loading...
Бүтээлийн тухай
Бүтээлийн хэсгээс
Үнэлгээ өгөх
“Жи Мобайл” ХХК-ний хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг судлан, хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх арга замыг тодорхойлох зорилготой.
Нэвтэрсэн хэрэглэгч үнэлгээ өгөх боломжтой!
# үйлчилгээний
# сэтгэл ханамж