Эрдмийн ажил
/
Худалдаа, удирдлага, аялал жуулчлал, үйлчилгээ
/
Маркетинг
Ц.Баасанжав
Үйлчлүүлэгчдийн тоог нэмэгдүүлэхэд үйлчилгээний бодит харагдах байдлыг сайжруулах нь
Гишүүнчлэл
?
Цахим ном
2'000 ePoint
Loading...
Бүтээлийн тухай
Бүтээлийн хэсгээс
Үнэлгээ өгөх
Банкны байгууллагын үйлчилгээний бодит харагдах байдлыг сайжруулснаар үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжыг нэмэгдүүлэх боломжийг тодорхойлоход энэхүү судалгааны ажлын зорилго оршино.
Нэвтэрсэн хэрэглэгч үнэлгээ өгөх боломжтой!
# үйлчлүүлэгч
# үйлчилгээ